MDI Logistics | Nieuwleusen | 32 – 40 uur


Houd jij van aanpakken, afwisselende werkzaamheden en wil je werken in een geolied team, dan is de functie van Administratief medewerker Transport zeker iets voor jou!

Waar ga je werken?
MDI staat voor snel en efficiënt transport, naar de juiste locaties binnen de Benelux met een 24-uursservice. Onze opdrachtgevers kennen strikte procedures en stellen specifieke eisen aan het vervoer van de ladingen. Daarvoor beschikken wij over een groot en gevarieerd wagenpark waarin we continu investeren. Daarnaast stellen we hoge eisen aan onze chauffeurs, gecombineerd met onze transportmiddelen voldoen we aan de verwachtingen van onze klanten.

MDI logistics is een écht familiebedrijf met jarenlange ervaring, we hechten veel waarde aan een prettige werksfeer en goede arbeidsverhoudingen voor ons personeel. Deze betrokkenheid komt in al onze diensten weer naar voren.

Functieomschrijving

Als Administratief medewerker Transport word jij verantwoordelijk voor een aantal administraties waaronder de palletadministratie, maken van offertes en order entry waarbij je gericht werkt op het in standhouden van het lopende proces. Je gaat zelfstandig deze administratie vormgeven en beheren. Je werkt nauw samen met de manager, de chauffeurs, de planners en natuurlijk onze klanten. Je spreekt collega’s aan op de verantwoordelijkheden, die raakvlakken hebben met jouw takenpakket, om zo tot een optimale samenwerking te komen.

Daarnaast kun je ook andere administratieve taken oppakken. Denk aan urenregistratie en invoeren en het beheer van overige stamdata in het TMS-systeem. Kortom een uitdagende functie bij een groeiend bedrijf.

Wat bieden wij jou?

  • De kans mee te werken in een snelgroeiende organisatie;
  • Een jaarcontract voor 32-40 uur per week, met uitzicht op vast;
  • Een fulltime salaris in schaal E van de cao beroepsgoederenvervoer à €2.581,28-€3.266,16 bruto per 4 weken. Inschaling op basis van kennis en ervaring;
  • Een leuke baan in een prettige, informele werksfeer en enthousiaste collega’s met een ‘we doen het samen’-mentaliteit;
  • Ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën;
  • Een personeelsvereniging met leuke activiteiten;
  • Mogelijkheden om deel te nemen aan ons fietsplan en bedrijfsfitnessregeling.

Wie ben jij?

  • Je bent enthousiast;
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent klantgericht en werkt gestructureerd;
  • Je hebt een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
  • Je denkt in oplossingen, toont initiatief en bent besluitvaardig;
  • Je kunt goed uit de voeten met Microsoft Excel en bent analytisch sterk;
  • Ervaring in het opzetten van administratie is een pré;
  • Ervaring met de logistieke sector is een pré.

Solliciteren?

Herken jij jezelf in deze functie en wil jij onderdeel worden van dit mooie bedrijf? Wij nodigen je graag uit voor een gesprek!

Solliciteer snel door je contactgegevens op te sturen naar hrm@malanico.nl of via onderstaande button. Heb je nog vragen, dan kun je contact opnemen met de afdeling HRM via 0529-431223.

Acquisitie? Nee dank je, we redden het aardig zelf: en zo niet, dan werken we met vaste partners.


De sollicitatie gaat als volgt:

Stap 1: Je bent bereid een nieuwe uitdaging aan te gaan en solliciteert bij ons!

Stap 2: Binnen 2 dagen ontvang je van ons een (telefonische) bericht of we je uit willen nodigen voor een gesprek.

Stap 3: Wij nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek, natuurlijk met een lekkere kop koffie! Eventueel nodigen we je uit voor een tweede gesprek.

Stap 4: Je krijgt zo snel mogelijk een bericht/telefonisch contact van ons. Zijn we enthousiast over je? (en jij ook over ons?) Dan zullen we je verwelkomen in ons team!


Verstuur ons je sollicitatie