Malanico | Nieuwleusen | 32 – 40 uur


Wie zijn wij?
Malanico is een toonaangevende organisatie in de distributie. In de afgelopen jaren zijn we explosief gegroeid en we groeien door. Met ruim 160 collega’s verzorgt onze organisatie vanuit het moderne geautomatiseerde warehouse in Nieuwleusen de distributie in de Benelux, naar retail en consument. Dat doen we samen met onze B.V. ’s Malanico, MDI logistics, Circle Branding en Peckco.

Wat ga je doen?
Het administratieteam bestaat op dit moment uit vijf medewerkers; vier financieel administratief medewerkers en één debiteurenbeheerder. Als Hoofd administratie is het jouw taak om sturing te geven aan dit enthousiaste team. Je vindt het leuk om met jouw kennis en coachende kwaliteiten dit team nog verder te ontwikkelen. In deze functie werk je nauw samen met de controller. Je legt verantwoording af aan de CFO.

• Je bent verantwoordelijk voor de gevoerde boekhouding van onze diverse Bv’s en draagt zorg voor de juiste uitvoering van de administratie van bedrijven
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor de afdeling bij vragen binnen en buiten het team.
• Je zorgt voor een tijdige en adequate maandafsluiting
• Je bereidt betalingen voor
• Je regelt zelf diverse aangiftes (BTW, CBS etc.) en voert niet procesmatige boekingen en correctieboekingen uit
• Je geeft sturing aan je team en je weet op een motiverende manier het team naar een hoger niveau te tillen
Een zeer diverse functie waarin jouw coördinerende capaciteiten samenvloeien met operationele werkzaamheden!

Wat breng je mee?
• Je beschikt over een afgeronde opleiding in de financiële administratie / bedrijfsadministratie
• Je hebt een mbo+ / hbo werk- en denkniveau.
• Ervaring als leidinggevende is een pré, maar zeker geen vereiste.
• Je bent communicatief vaardig, punctueel, analytisch en discreet
• Binnen Malanico werken wij met Exact Globe. Kennis hiervan is een pré.
• Op een positieve manier weet je medewerkers te motiveren en een bijdrage te leveren aan de werksfeer!

Wat bieden wij jou?
• Een uitdagende functie bij een groeiend familiebedrijf met grootse plannen voor de toekomst.
• Een informele sfeer met korte lijnen en een gemotiveerd team.
• Salaris afhankelijk van kennis en ervaring maar zal tussen de €4000,- en €5.500,- bruto per maand zijn obv 40 uur
• Een premievrij pensioen
• Jaarcontract voor 36-40 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband

Gesprekken vinden plaats in week 33 (15 aug-19 aug) en week 34 (22 aug-26 aug)


De sollicitatie gaat als volgt:

Stap 1: Je bent bereid een nieuwe uitdaging aan te gaan en solliciteert bij ons!

Stap 2: Binnen 2 dagen ontvang je van ons een (telefonische) bericht of we je uit willen nodigen voor een gesprek.

Stap 3: Wij nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek, natuurlijk met een lekkere kop koffie! Eventueel nodigen we je uit voor een tweede gesprek.

Stap 4: Je krijgt zo snel mogelijk een bericht/telefonisch contact van ons. Zijn we enthousiast over je? (en jij ook over ons?) Dan zullen we je verwelkomen in ons team!


Verstuur ons je sollicitatie



    Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial