Malanico | Nieuwleusen | 32 uur


Ben je graag in contact met klanten en collega’s? Zoek je een afwisselende baan in een dynamisch team? En wil je graag 4 dagen werken? Dan is dit waarschijnlijk jouw ideale baan!


Wie zijn wij?

Malanico is een logistiek familiebedrijf dat met name huisdierenvoeding, -snacks en andere dierenbenodigdheden levert aan tuincentra, dierenspeciaalzaken en aan webshops in Nederland, Duitsland en België. We hebben heel veel retailers als klant en daar zijn we trots op. Met dagelijks honderden te verzenden pallets en pakketten is het verre van saai!

Wat ga je doen?

Als Supervisor Customer Service ben je verantwoordelijk voor het aansturen en motiveren van ons Customer Service team. Het prioriteren en verdelen van de werkzaamheden binnen het team behoren tot jouw dagelijkse werkzaamheden. Je zorgt er (samen met het team) voor dat het hele proces van order tot levering vlekkeloos verloopt. Bij alles wat je doet, zet je de klant centraal en denk je in oplossingen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het team. Je beantwoordt de tweedelijns vragen, signaleert knelpunten en bespreekt dit met de Manager Customer Service, met wie je nauw samenwerkt. Tenslotte werk je natuurlijk gewoon mee met de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende baan voor 32 uur per week bij een innovatief familiebedrijf
  • Een informele werksfeer in een betrokken en ambitieus team.
  • Een bij jou ervaring en verantwoordelijkheid behorend salaris tussen de €2.750,- en €3000,- bruto per maand o.b.v. 40 uur;
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
  • Pensioenregeling vanaf 18 jaar
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Gezellige personeelsvereniging met leuke activiteiten
  • Mogelijkheid om na een jaar deel te nemen aan het fietsplan en/of de bedrijfsfitnessregeling

Wat breng je mee?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Werkervaring in een soortgelijk vakgebied en ervaring met leidinggeven;
  • Biedt vertrouwen aan collega’s en kunt goed begeleiden en delegeren;
  • Klantgerichte en commerciële instelling
  • Flexibel en stressbestendig
  • Cijfermatig  en communicatief sterk;
  • Beheersing van Word, Excel, Outlook, ervaring met Access is een pré.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.


Wanneer kan je beginnen?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan direct en wie weet wordt jij onze nieuwe collega!

Heb je vragen over deze functie? Neem dan gerust contact op met de Manager Customer Service via telefoonnummer: 06-82079773.


De sollicitatie gaat als volgt:

Stap 1: Je bent bereid een nieuwe uitdaging aan te gaan en solliciteert bij ons!

Stap 2: Binnen 2 dagen ontvang je van ons een (telefonische) bericht of we je uit willen nodigen voor een gesprek.

Stap 3: Wij nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek, natuurlijk met een lekkere kop koffie! Eventueel nodigen we je uit voor een tweede gesprek.

Stap 4: Je krijgt zo snel mogelijk een bericht/telefonisch contact van ons. Zijn we enthousiast over je? (en jij ook over ons?) Dan zullen we je verwelkomen in ons team!


Verstuur ons je sollicitatie